Prekių pristatymas ir atsiėmimas

Įsigytas prekes galite nemokamai atsiimti parduotuvėje Vilniuje, adresu Molėtų pl. 13, Didžioji Riešė, Vilniaus raj., PC. "Link Molėtų", parduotuvėje "Auksinis karosas". 
Nemokamas atsiėmimas parduotuvėje
Elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galite nemokamai atsiimti Parduotuvėje Vilniuje (adresas nurodytas aukščiau). Norėdami patys atsiimti prekes nemokamai, užsisakydami jas pasirinkite „Atsiimti parduotuvėje“.
Atsiimant užsakymą turite:
  • pasakyti užsakymo numerį;
  • pateikti asmens tapatybės dokumentą (asmens pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).
Kada atsiimti prekes?
Paruošę Jūsų užsakymą, elektroniniu paštu informuosime, kad jau galite atvykti jo atsiimti. Po šio pranešimo per 5 darbo dienas lauksime Jūsų atvykstant.
Jei manote, kad nespėsite atsiimti užsakymo per nurodytą laiką, būtinai praneškite apie tai elektroniniu paštu auksiniskarosas@gmail.com, kitaip Jūsų užsakymas bus atšauktas. 
Prekes atsiėmimui paruošime per 1-5 darbo dienas.
Svarbu žinoti, kad:
  • atsiimti užsakymą gali tik jį pateikęs žmogus.  Jei Jūsų pirkinį turi atsiimti kitas žmogus, užsakydami prekę būtent jį nurodykite kaip gavėją. Jei pirkėjas yra juridinis asmuo, reikia įgaliojimo atsiimti prekę.
Pristatymas per DPD kurjeri arba pasirinktuose DPD "Pick-Up" taškuose.

Prekių pristatymas per DPD kurjerį:

  •  DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu.
  • Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu.
  • Už e-parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais (turėkite lygią sumą – be grąžos).
  • Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 10.00 EUR.
  • Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą.
  • Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Prekių atsiėmimas DPD Pickup tinkle (siuntų taškuose ir terminaluose):
  • Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup siuntų taške ar terminale.
  • Siuntos į DPD Pickup siuntų taškus ir terminalus pristatomos per 2-5 d.d.
  • DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.
  • Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.
  • Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.
  • Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.
  • Už e-parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kortele atsiimdami prekes DPD Pickup siuntų terminale.
  • Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus.
  • Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:
    • su Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą.
    • Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 210 67 77 (jei siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų terminalo).
Apmokėjimas po pristatymo

Norėdami atsiskaityti tik po to, kai kurjeris pristatyts Jūsų pageidaujamas prekes, pasirinkite pristatymas per DPD kurjerį. Pasirinkus šį pristatymo būdą, bus leista pasirinkti Jums patogų atsiskaitymo būdą.